welcome to my studio, let us learn and give sumeting that can be share...
Utk posting dibawah, pic x dpt dibesarkan sebab column x cukp bsar...sila klick kat picture utk besarkan :)

Jan 18, 2010

Koloberasi

minggu nie agak pack aku punyer aktiviti... kolej pun... dan menjadi last minutes audio teknisyen sgt mencabar... tp cool sbb boleh bljar banyak benda dr yg expert... menambahh pengetahuan aku yg x dpt dalam kelas..(haha, sbb aku biotech student)... nie antara photographic yg smpat aku upload utk korang... TALLENT SHOW...





























Read more...

Jan 13, 2010

Apa lagi...

dun know whats wrong... feeling hard... i really dun know.... maybe this songs sangat menusuk jiwa... tajuk die "ape lagi"... just wanna share with u guys...lagu nie, demo je...sbb band indie, tp sgt membuatkan aku sedikit tersentuh... agak hiba... untuk dgr lagu ni, pastikan korang pausekan dulu lagu kat atas k...
mcmane nk bt bile kt x dpt nk yakinkan sumebody... i try to think this is not too bad... but it is.... around this corner, things being more complecated from what i hve ben gone through.... sumetimes she's ok, but then not again...  this thing happen over n over...

 

kau membuat..aku terpinga2, mengenangkan tentang kita,

hari demi hari bersilih ganti, aku disini tetap menanti..
apa bisa ku kan terus begini,
menahan rasa sakit dihati,
dah ku cuba melakukan segalanya,
tapi kau masih begitu saja...
apa lagi yang kau mahu dariku..
telah kuberikan segala,
namun masih ada x kena...
apa... apa lagi yang harusku buktikan...
lelah sudah ku meratapi..
hanya untuk meyakinkanmu...
apa..apa lagi yang perluku lakukan?..
katakan saja padaku agar dapat ku teruskan...
hidupku...
apa lagi...apa lagi?....






Read more...

Jauh ku bawa hati

mood yang agak bagus ari nie... tp kurang ceria disebabkan kau tak dapat spen mase bersama yang tersyg pd ulagtahun kelahiran yang ke 20.... rase mcm nk berlari pulang.. apekan daya... he...





Read more...
Gallery